Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

AΠΟ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ "ΕΝΑΣ ΦΟΡΗΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ" ΤΟΥ ΡΟΤΖΕΡ ΡΟΜΠΙΝΣΟΝ

Η ΠΑΛΙΝΩΔΙΑ ΕΝΟΣ ΚΟΡΑΚΙΟΥ............................................................................... Ίσως, άνθρωπε, να ήμουν πολύ σκληρός μαζί σου. ...................................................................Δεν ήξερα πως τα μικρά σου ξυπνάνε συχνά μες στον ύπνο τους κι εσύ όλη νύχτα μένεις ξάγρυπνος δίπλα στο παιδί σου............................................................... Ένα από τα παιδιά μου δεν είναι καλά. Δεν μεγαλώνει όπως τ’ άλλα. Κι εμένα, όπως κι εσένα, συχνά με τρώει η ανησυχία.................................................................. Ξυπνάω και νιώθω έναν πυκνό ιστό αράχνης στο μυαλό μου...................................................... Τα άλλα παιδιά μου αναρωτιούνται τι πρόβλημα έχει ο πατέρας τους........................................... Κάνω ό,τι πρέπει να κάνω γιατί μ’ έχουν ανάγκη, αλλά γίνεται όλο και πιο δύσκολο........................................................................ Συγχώρησέ με, άνθρωπε, βιάστηκα να σε κρίνω........................... Τώρα καταλαβαίνω το φορτίο που κουβαλάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Máquinas Locas ("Τρελές μηχανές") του Έντσο Τραβέρσο

Οι σιδηρόδρομοι έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο στη Μεξικάνικη Επανάσταση, δοκιμάζοντας για μια φορά ακόμα την ιστορική σχέση ανάμεσα στις μη...